Chile verkar vara ett spännande land - flygbiljett?

Jag har en kompis från Chile och hon brukar hitta billiga flygbiljetter när hon reser dig. Jag funderar faktiskt på att resa med henne när hon hälsar på sin familj nästa gång eftersom de går att hitta så billiga flygbiljetter. Det är en lång resa och när man väl kommer dit så vill jag i alla fall kunna spendera cirka två veckor där vilket kostar pengar så då är det bättre om flygresan kostar så lite som möjligt. Min kompis hade nog stannat längre än två veckor tror jag.

Det som gör att jag vill resa till Chile är för att det är ett så smalt och avlångt land med flera vegetationer, jag intresserad mig för länder som har flera olika fauner nämligen. Förutom det så hade jag gärna velat se lite mer av min kompis kultur, då lär jag mig mer om henne. En annan stor anledning till att jag vill resa dit är att jag tycker att den chilenska maten är så god. Det hade varit trevligt att hitta billiga flygbiljetter så att jag kan följa med nästa gång min kompis åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0