Ett dopp i Döda havet

Ända sedan jag var liten har jag fascinerats över Döda havet, tänk ett hav som man kan gå på tänkte jag. Döda havet har jag lärt mig mycket senare ligger mellan Israel, Jordanien och Västbanken och är lättast att besöka via Israel eller Jordanien. Det går att hitta billiga flygbiljetter till Jordanien och därför skulle jag vilja besöka Döda havet den vägen, om jag får möjlighet att resa dit. Numera vet jag också att man inte kan gå på vattnet men man kan flyta på rygg och Döda havets lera ska visst vara väldigt bra för kroppen. Anledningen till att sjön heter Döda havet är för att inga vattendjur kan leva där i.

http://tipsbilligaflygbiljetter.wordpress.com/

Det hade varit fantastiskt att både besöka Jordanien och Döda havet, det hade jag gärna gjort. Vi får se om jag lyckas hitta några billiga flygbiljetter så att jag kan resa dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0